Resultat

Gode resultat, både når det gjeld økonomi og kvalitet, er viktige føresetnader for trygge og gode helsetenester. Under finn du eit knippe av resultata våre frå året som er gått.

​Satsing på god dialog mellom pasient og sjukehus, betre organisering, pasienttryggleik og felles systembygging har prega 2018, og har for alvor bidrege til å styrke pasientens helseteneste.

Nøkkeltal

Årsrapport 2018  (PDF)

2018

  • 27.12.2018
    Robot-Robbie har spart 12 000 arbeidstimar

    Robotane i Helse Vest har spart dei tilsette i Helse Vest for nesten 12 000 arbeidstimar i 2018. Det er med på å auke kvaliteten og frigjere varme hender til pasientbehandlinga. 

  • 17.12.2018
    Framtidsmåla er sette

    Korleis kan vi utvikle pasienten si helseteneste på ein framtidsretta måte? Korleis skal vi sikre god bruk av ressursane vi har og kjem til å ha dei neste åra? Den regionale utviklingsplanen i Helse Vest gir ei framstilling av korleis vi sk...

  • 31.10.2018
    Anlaug Vatne heidra med årets forbetringspris

    Årets forbetringspris i helse- og omsorgstenesta er tildelt Anlaug Vatne ved Stavanger universitetssjukehus for sin innsats med å redusere unødvendig bruk av antibiotika til nyfødde barn.

  • 26.10.2018
    Forskingsprisane i Helse Vest: Godt nytt for fatigue-pasientar og innovasjon som reddar liv

    Roald Omdal fekk forskingsprisen for sitt mangeårige arbeid med fatigue. Innovasjonsprisen Helse Vest 2018: Geir Strandenes har gjennom sitt prosjekt Blood Far Forward endra akuttmedisinsk livreddande behandling.

  • 26.09.2018
    Forsking på pasienttryggleik gir resultat

    Talet på pasientskadar knytte til komplikasjonar etter kirurgiske inngrep er truleg langt færre enn tidlegare antatt. Det viser ein studie frå Helse Bergen og Helse Førde. Tilpassing av registreringssystemet gir meir nøyaktige tal og eit betre...

  • 26.04.2018
    Vinnarar av Kvalitetsprisen 2018

    Soffien Ajmi og Knut Olav Sandve frå Helse Stavanger er tildelte Helse Vest sin Kvalitetspris 2018. Dei får prisen for arbeidet sitt med å utvikle og innføre tverrfagleg simuleringstrening for behandling av pasientar med hjerneslag.

2017

  • 07.02.2018
    Betre digitale løysingar for pasientar og pårørande

    Dei digitale løysingane for pasientar og pårørande i Helse Vest blir stadig betre og fleire. Målet er å tilby enda betre service og å oppfylle målet om å skape pasientens helseteneste.

  • 08.02.2018
    Først ute med eiga forbetringsutdanning

    Helse Vest er første helseregion i landet til å starte eiga forbetringsutdanning for helsepersonell. Målet er at auka kunnskap skal akselerere arbeidet med kvalitetsforbetring.

  • 08.02.2018
    Godt nøgde med sjukehusa

    Innbyggjarane på Vestlandet har tillit til at dei vil få hjelp når dei treng det og har eit godt inntrykk av sjukehusa i regionen. Det er klart etter at resultata frå årets omdømmeundersøking er lagt fram.

  • 09.02.2018
    Reduksjon i bruk av tvang i psykisk helsevern

    Å få ned talet på tvangsinnleggingar og tvangsmiddelbruk  innan psykisk helsevern har vore eit viktig arbeidsområde for Helse Vest i 2017. Helse Vest sine eigne tal for tvang viser at det går i rett retning.

2016

  • 07.03.2017
    Pakkeforløp

    Nær 80 % av kreftpasientane våre får behandling i eit pakkeforløp. Pakkeforløp sikrer at pasienten kjem raskt til behandling og får god og riktig oppfølging.

  • 07.03.2017
    Kortare ventetid for ruspasientar

    Ventetida innanfor tverrfagleg spesialisert rusbehandling (TSB) har også i 2016 blitt kortare, og var i desember 30 dagar, heile 7 dagar kortare enn desember året før.

  • 07.03.2017
    Betre kvalitet og pasienttryggleik

    Medarbeidarane i sjukehusa tek pasienttryggleik på alvor. Høg overleving, få sjukehusinfeksjonar og god kommunikasjon er noko av det som bidrog til betre kvalitet i 2016.

  • 07.03.2017
    Forsking og utvikling

    I 2016 er det brukt 689,7 millionar kroner til forsking og 130,4 millionar kroner til utvikling i Helse Vest.

  • 07.03.2017
    Betre kommunikasjon med pasientar og pårørande

    I 2016 har vi utvikla Pasientens helseteneste. Det betyr blant anna god og forenkla kommunikasjon med pasientar og pårørande, uavhengig av kor dei bur og kva slags informasjonsbehov dei har.

Fann du det du leitte etter?
Tilbakemeldinga vil ikkje bli svart på. Ikkje send personleg informasjon, for eksempel e-post, telefonnummer eller personnummer.