PASIENTER, BRUKARAR OG PÅRØRENDE
Hovudmål 1: Trygge og nære helsetenester, med aktiv pasientdeltaking og heilskapleg behandling
Målet handlar om at pasientane skal vere trygge på at dei får hjelp når dei treng det. Vi skal lytte til pasientane, informere dei og byggje opp om at dei kan ta eigne val og medverke i behandlinga. I den forbindelse er òg dei pårørande ein viktig ressurs.
Dagens situasjon og utfordringar
Informasjon frå pasienterfaringsundersøkingane fortel at pasientar og brukarar i helseføretaka i Helse Vest generelt er godt nøgde, og meiner at det har vore forbetringar over tid.
Dei melder likevel tilbake om fleire utfordringar:
- Utfordringar knytte til utskriving frå sjukehuset, samhandling og ventetider.
- Pasientforløp som er delte opp og varierer etter institusjon, behandlar og pasient.
- Ei organisering som er retta inn mot den enkelte sjukdommen, sjølv om mange av pasientane har eit samansett sjukdomsbilete.
Vi veit òg at introduksjonen av nye digitale tenester blir oppfatta som utfordrande for mange, særleg eldre. For at vi skal kunne hente ut gevinstane slike tenester kan gi, må vi sørgje for at pasientane er i stand til og trygge på å bruke dei. Det gjeld òg dei pårørande, som vi kan involvere enda betre enn i dag.